.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست و پا زدن‌ها براي نجات اصلاحات

تلاش ويژه مجمع روحانيون مبارز و مجمع محققين قم براي نجات جبهه اصلاحات عملياتي شد.

به گزارش فارس، اخيرا در جلسه مجمع محققين مباحثي صورت گرفته كه جبهه اصلاحات در حال فروپاشي كامل است و براي نجات جبهه از وضعيت فعلي بايد دست به كار شد.
در اين جلسه گفته شده اصلاح طلبان مانند غريقي هستند كه در استخر دست و پا مي زنند كه اگر آنها را نجات ندهيم به طور كامل غرق مي شوند و اگر امروز براي نجات اصلاحات اقدام نشود فردا دير است و همه پشيمان خواهيم شد.
اخبار تكميلي حاكي است حسين موسوي تبريزي و موسوي خوئيني ها مذاكراتي داشته اند كه سران اصلاحات و به عبارت صحيح تر سران فتنه را دور هم جمع كرده و با رفع اختلافات به وجود آمده در ماه هاي اخير براي به وحدت رساندن اصلاح طلبان در محورهاي مشترك اقداماتي به عمل آورند.
رسالت در اين باره نوشت؛ در اين راستا شنيده شده از برخي افراد موجه در قم استفاده كرده اند و ملاقات هايي با برخي داشته اند تا زمينه ملاقات سران فتنه با مراجع را فراهم نمايند اما اطلاعات رسيده حاكي است كه تاكنون توفيقي در اين زمينه نداشته اند.
اخبار رسيده حاكي است روز پنج شنبه نمايندگان مجمع محققين به تهران سفر كرده و قرار است اين روزها ملاقات هايي با كروبي، خاتمي، بهزاد نبوي، تاج زاده، محمد ملكي و ابراهيم يزدي داشته باشند و اين مذاكرات براي رسيدن به تفاهم و تشكيل شوراي راهبردي اصلاحات ادامه خواهد داشت.
نمايندگان مجمع محققين در اين نكته اتفاق نظر دارند كه بايد به آقايان تفهيم كنيم كه براي روحيه دادن به هواداران سرخورده لازم است حتي به صورت تاكتيكي دست از اختلاف برداشته و نمايي از وحدت اصلاح طلبان وجامعه را القا كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.